مهمة السكند الشرح بالصور 2015 حصريا شرح كبير

مهمة السكند كما عودناكم دائما علي الحصريات انا عارف انها مهمة قديمة ولكن في ناس غالية عليا من متابعي ashb7a قالو عايزين شرح مهمة السكند   و الشرح حصري جدا و 2015  مش هنتكلم كتير خليكم معاية في الشرح 




المهمة له 4 مراحل 

  1. تجميع 3 كرستال 
  2. تجميع بيونتات 
  3. قتل الوحوش الكينج 9 لفات ب أنتظام  
  4. قتل وحوش الاستون 


شروط المهمة  

  1. لازم يبقا الاميل مستوي 120 ريبرون أو أعلي 
  2. يبقا معاه أصتف مقبول  


 أول  حاجة هتروح في المركت  للراجل ده 



أول مرحلة تجميع 3 كرستال 


تاني حاجة لازم  تجيب ال 3 أنواع دي من كل نوع 120  الانواع دي  أفضل انك تشتريهم أحسن 


هتروح عند الراجل ده علشان تستلم المهمة انا معلم علي الخريطة دوس علي الصورة علشان تشوفها بشكل أوضح 


بعد ما تستلم المهمة ومعاك  الحاجة  دي كل وحش بتطلعو بياخد منك من كل نوع 1 


هتروح عند الحته دي   



الوحش ده هتفتحه  81 مرة  


هيوقع النوع ده  :

  1.  ملحوظة : لما بتقتل الوحش بيوقع النوع   ghost  horn  في الارض  
  2. ملحوظة  : لو أميل تاني قتل الوحش بتاعك  مش هيوقع حاجة 


هتروح تبدلهم  كلهم اول واحدة في أول واحدة 


هيديك دي  وهيبقا معاك 27 واحدة 


هتروح عند الحته دي 


ده شكل الوحش هتطلعو و  هتقتلو 27 مرة 


ده شكل الحاجة الي بتقع من الوحش 


هتروح ل راجل تاني علشان تغير العجينة دي غيرهم كلهم


هيبقا معاك 9 من دي هههه  شكلك قلقان ليه ؟ هههه 


بعد كدا هتروح  عند العروسة بتاعت المولد  هتقتلها 9 مرات 


ده شكل العروسة بس للأسف هتموت علشان مفيش عريس هههه   


هيوقع منها طوبة دهب   مش عروسة بقا 


بعد كدا روح  للراجل تاني  بدل  ال 9  


هيديك  3 من ديت 


وهنا بقا  هتروح عند الحته دي ملحوظة : خلي بالك من الوحش وأحرص الي انتا تقتله علشان في عيال بتبقا بردة شوية لو قتلو منك هتروح المهمة  وهتعيد تاني 

طبعا أفتحو ب 3 ميت الي احنا خدناهم 


وده شكل الوحش  أقتلو علشان تاخد الكرستال


ديت بقا الكرستال الي مدوخانه  


لما بتقتل أخر 3 وحش بتبقا ده شكل النهاية لمرحلة التالتة 


المرحلة التانية  تجميع البوينتات 

المرحلة دي دوس علي كلمة كوست بعد كدا اظهر المهمة  هيقولك عايز منك 40 الف نقطة 

  بيبقا أسمهم  اللورد  ديت بتدي 500 نقطة  


  1. 7 لوردات 
  2. الوحوش دي تنفعك في المرحلة الاولة لو أنتا لسه مخلستهاش بتجيب منهم صول و دريم و موس 
  3. الوحش  بيديك 500 نقطة في المرحلة التانية لو قتلت واحد لورد 
  4. في وحوش بتنزل معاهم بيدو 20 نقطة  أقتلهم هما بيبقو جنب اللوردات علي طول 
علشان تعرف البيونت أزاي دوس دي 




بعد كدا أزهر المهمة 



طيب تعالي علشان تتعرف عليهم  ومكانهم  دوس علي الصورة علشان توضح  









بعد ما جمعت ال 40 الأربعين ألف بيونت وخلصت المرحلة

المرحلة الثالثة قتل الوحوش الكينج 9 لفات ب أنتظام 


قبل ما نخش في المرحلة دي معلومة : انتا بتقتل ال8 وحوش  يعني من أول وحش لي أخر وحش = لفة  
ولازم بأنتظام زي ما انا منظمهم كدا 












المرحلة الرابعة قتل وحوش الاستون 


أخر وحش في اللفة التاسعة هيجبلك كلمة done  يعني كدا خلصت  المرحلة التاسعة بنجاح 


المهم هتروح عند أي لورد أي لورد هتقتله هيديك سلسلة   
انا مثلاا أخترت اللورد ده 



هنروح نطلع الوحوش بالسلسة دي  ملحوظة لما بتقتل أول وحش بينزل ألي بعديه علي طول 


هيطلع أول وحش بالشكل ده  


تاني وحش بيطلع بعد ما تقتله ورا علي طول 


الثاثلة والاخيرة أول لما تقتلها كدا خلاص هتروح تسلم المهمة علشان تنزل سكن 


لو عايز تأجل النزول لوقت محدد اجل  وده شرح أزاي بتسلم المهمة 

نصايح قبل ما تنزل : صلح الاستف كلها لو هتنزل بيها  و الاساس التور و الفانه  



ديت هنا أنتا بتحدد عايز تنزل أيه 


وديت لو عايز تنزل الشخصية كبيرة ولا صغيرة small = صغيرة   و big = كبيرة  الي انتا عايزة بقا 


كدا تمام 



أي سؤال يختر في بالك لا تتردد في طرحة  

شارك الموضوع معه أصدقائك

هناك 310 تعليقات:

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 310   ‏›أحدث   ‏أحدث»

الموضوع تمام والله ومجهود احييك عيله بس انا مش لاقي حد بيبيع ال120 من كل واحده اللي انتا قولت عليهم فانا عايز اجمعهم احسن ودخلت المكان وبضرب ف الوحوش مش بيوقعو ال 3 اللي انتا قولت عليهم بيوقعو حاجات تانيه يا ريت تقولي اجمعهم ازاي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
__
مبدائيا الوحوش اللوردات الي هيي في المرحلة التانية الوحوش دي أحياناا مش بتوقع حاجة غير الحجات التانية ووظيفة الحجات التنية هيي xp مش أكتر أنما الثلاثة الاساس هما الصول و الموس و دريم جارس أقتل اللوردات والوحوش الي جنب اللوردات هتلاقي فيهم بس لو بضرب الوحوش بيبقا رخمة حبتين فا انتا لو شوفت حد بيبيع أشتريهم وربنا معاك في المرحلة الاولة لانها رخمة بالتجميع شوية

دي بيييييييييييييييييييييييض

هو الوحش اللي في المرحله الثالثه بيطلع بعد قد اي

شكرا علي مجهودك #11

ربع ساعة وبيطلع تاني

نورت ياريس الموضوع وشكرا علي تقيمك :-bd

انت برنس والله شكرا علي مجهودك

ربنا يخليك ياريس وألف شكر علي تقيمك للموضوع

المهمة سهلة جدا بس عايزة وقت كبير جدا

العفو ياريس نورت الموضوع :-bd

انا ينفى فى التسع لفات اختار الوحوش بمزاجى والف عليهم كلهم بالترتيب زى ممختلعم

لا ياريس لازم تلف عليهم بالترتيب

بقولك يا نجم انا سكند ومعايه سلاح سوبر واحد بس عايز اجيب واحد تاني اجيب منين

ازااااااااااااااااااااااااااااي اجيب سلاح سوبر بعد السكند :p =(

مبدائيا مفيش مهمة سلاح سوبر ولكن لما بتوصل لفل 70 أو 100 بيجيلك سلاح سوبر لو مجلكش يبقا الجي أم لاغة الحفلة

مبدائيا مفيش مهمة سلاح سوبر ولكن لما بتوصل لفل 70 أو 100 بيجيلك سلاح سوبر لو مجلكش يبقا الجي أم لاغة الحفلة

مشكور هلي شرحك الرائع لكن انا عندي سؤال .... ازاي اجيب الصول والموس والدريم من الوحوش ... يعني انهي ايميل يقدر يجيبهم بسرعه ولازم يكون ساكند والا ريبورن والا ايه ؟؟؟ ارجو التوضيح

الشخصيات بي اللترتيب علي شان اخد الستجمها

انا دلوقتي خلاصة المهمة و معاية 2 سلسلة ممكن انزل وحوش تانية

ايوة قصدق باظت منك المهمة وعايز تطلع الوحوش تاني ايوة ياريس وينفع تجيب السلسلة وتروح عند الاستونة وطلع الوحش عادي و هيطلع بعد ما تقتلو الوحوش تاني ورة بعض عادي يايرس :: والف مبروك للسكند :-bd

وتر نينجا ::: أخر شخصية حسب ما انتا بتلعب بيها . أو وتر : ولير : حسب الشخصية ::: لو كونت عتلعب وفاير :::: يبقا نينجا : مونك : فاير ::: لو هتلعب واتر :::يبقا واتر واتر واتر علشان الشيلد المائي بيدي حماية حلوة

الي بيجيب الصول والدريم جارس والموس الوحوش اللوردات الي في المرحلة التانية من الشرح : أنما علشان تقع لازم يبقا الريبورن ألي بيعمل المهمة لكن لو قتلت بالسكن مش هيعمل حاجة و لا هيوقع حاجة

شكرا على مجهدك ممكن تقولى اللوردات بتنزل امتى؟

اخى الشرح 100/100 بس محتاج حاجة انا تروجان +5 على +6 بس اتاكى ضعيف شوية و بيضرب الوحوش بعد مدة مفيش طريقة اخلية يضرب الوحوش على طول زى الشخصيات التانية

شكرن انا في المرحلة التالتة بس الوحش بيعد كتيييير عمن ما يطلع

بيعد ربع ساعة بالكتير ياريس والف شكر علي تقيمك للموضوع :ng

التروجن فعلاا ضعيف شوية بس وانتا بتضرب الوحوش المهمة دخل معاك نينجا علشان السم تعرف تقتلهم بسرعة و الاتشاي علي في p- attack و الضربة هتعلاة

هيي بتنزل بعد ربع ساعة من أول لما السيلفر بيدون بس المشكلة أن في ناس كتير بتعمل المهمة فا انتا ببتوهم بأنهم مش بينزلو هي مهمة رخمة شوية بس عايزة صبر

كابتن معلش انا في مرحلة الرابعة دلوقتي افرد حد قتلني و خد مني سنسلة عادي ممكن اروح عند اي وحش ورد و اقتلو و خالص نفسي

عادي ياريس متقلقش القلق كلو في المرحلة الاولة ومبروك عليك السكن ياريس :-bd :ng

ياسطي الوحوش لي في مرحلة التالتة بتقعود كتير فشخ عشان ططلع مش رابع ساعه علي فكرة

ربع الساعة الزمن بتاعة أو نص ساعة بس أحرص علي أنك تقتلهم لان في ناس ممكن يكونو في نفس المرحلة بتاعتك فا بياخدو الوحوش وانتا مش هتحس بالوقت ربع ساعة دي كتير مش قليلة لما تعد في نفس المكان المهمة صعبة شوية بس فات الكتير مبقاش ألي القليل والف مبروك علي السكن في المرحلة الاخيرة

يلاافايبل

شكرن موقع جامد

انا هجرب وشكرا

العفو يا حبيبي :-bd

أهم حاجة أنك حضرت الموضوع منور الكتابة دي تلاقيق مصدوم من المهمة =D

بارك اللة فيك

نورت الموضوع ياريس والف شكر علي تقيم الموضوع شكرا :-bd ^_^

انا في الخطوه التالته وبعض استنا الوحوش الكبير دي ومبتطلعش

ياريس بتطلع بس مشكلتها العيال بتعد مش بتمشي أو واحد معاك في نفس المرحلة لو روحت علي سيلفر تاني هتلاقي الوحوض بتطلع عادي

طيب انا وصلت المرحلةالرابعة لو طلعت الوحش بالسلسلةو حد غيري جيه قتلو كده المهمة باظت ولا ايه اصل انا خايف اطلعو حد يجي يقتلو يا ريت الرد ؟

طيب انا وصلت المرحلة الرابعة بس خايف اطلع الوحش باسلسلة عشان لو حد تاني قتلو بقي المهمة باظت ولا ايه ؟

هو لو في اميل غير اميلي قتل وحش الكريستال لازم اجيب الصول والموس والدريم من الاول ولا مجبهمش

هو لو أميل غير اميلي هو الي قتل وحش الكريستال لازم اشتري الصول والموس والدريم من الاول ولا لا

هو لو أميل غير اميلي هو الي قتل وحش الكريستال لازم اشتري الصول والموس والدريم من الاول

هو لو أميل غير اميلي الي قتل وحش الكريستال لازم اشتري الصول والموس والدريم من الاول ولا لا

هو لو في اميل غير اميلي قتل وحش الكريستال لازم اجيب الصول والموس والدريم من الاول ولا مجبهمش

بارك اللة فيك

وفيك أخي الكريم نورت الموضوع ^_^ :-bd

ايوة ياريس هتعيد الصول والموس والدريم خلي بالك من الوحش

لا يا نور المرحلة الرابعة مفيهاش أي قلق لو حد قتل الفرخة عادي روح لأي لورد وجيب السلسلة وطلع الوحش عادي

طب ازاي اجيب ال3 انواع 120وحده

الشكر لله نورت الموضوع ياريس

الشكر لله نورت الموضوع ياريس ^_^

^_^ العفو ياريس نورت الموضوع ياريس

من وحوش اللوردات الي في المرحلة التانية بيوقع موس وصول و دريم بس سعات مش بيوقعو واضرب في الوحوش الي جنبهم المساعدين دول ممكن تلاقي فيهم وسعات مش بيوقعو

انا باجى عشان اضرب الايفيل توث الجوهره مبتفتحش حاجه

لازم تحول الثلاثة جوست هارون للسنة من الراجل الي في النص ويبقا معاك 1 موس و 1 صول و 1 دريم جارس

نورت الموضوع ياريس والف شكر علي التقيم :-bd :ng ^_^

انت مــعلم واحنا مكن بنتعلم <3 <3 <3

الف شكر يمعلم على الشرح وصور لو مش هى مكنتش عملتها

العفو ياريس ألف شكر علي تقيمك للموضوع نورت ياريس ^_^ :-bd

نورت الموضوع يا معلم :-bd :ng

ربنا ياخليك نورت الموضوع :-bd :ng

طيب بعد مخلصت المهه ممكن اجيب الطبق و منزلش ولا لاوم تنزلك و مش بديك الطيق بتاع السكند فهمنى ؟

طب لما انزل سكن مش في مروحة بجبها من المكرت الي هي بتيجي في البكا

لو سمحت انا بشتري عبير الروح وي الحجات دي منان

طيب دلوقتي انا بموت اخر 3 وحوش وحد جيه موت اخر وحش الي هوا الفرخه ايه الي هيتم
هتبقي راحت عليا الكوسته كلها

لو حد قتل اخر وحش الي هوا الفرخه غيري تبقي راحت علي المهمه

انا بضرب 360 عنصر كلهم جوست هورن( القرن) ولا ايه و لو معاك عجينه السكند كلمنى على الرقم ده 01140201599

يا صحبي أسف مش معاية عجينة سكن بس الجوست هورن ده بتجمع منو 81 بس مش 360 و نورت المووضوع

لا يا صحبي بتروح لأي لورد وتقتلو يجبلك السلسلة وبعد كدا تطلعهم تاني أطمن :-bd

طحلب . حلم العشب. روح العبير : من وحوش اللوردات أو من أي شخص بيبيع الحجات دي في السوق

يا صحبي بعد ما بتخلص المهمة مش بيديك حاجة غير أنو ينزلك سكن مبيدكش العجينة بينزلك علي طول

بتروح لأي لورد وتقتلو يجبلك السلسلة وبعد كدا تطلعهم تاني أطمن

قصدك بيعيد المهمات تاني الفري أيوة بيعدها

اصطف مقبول يكون اد اه انا اصطفتى 5 و 6 تنفع ولا لا

بس انا يصحبي لفة التسع لفات وجليش سلسله

يا صحبي اقتل أي لورد هيجبلك السلسلة بتوقع في الارض

اانت شرحك جميل جدآ بس فى سوال المرحلا الثانيه مش فاهما ممكن دوضح شويا

طب انا الى بطلع 8 الوحوش دى ولاايه

طب الاربعين الف وحش دول بردو بنتظام ولا اى وحوش ولا وحوش معينا فقد

لا أي وحش تقدر تجمع منو نقاط بس اللوردات بنقول أقتلوهها علشان فيها 500 بيونت

لا مش انتا الي بطلعهم لو قصدق علي الل 9 لفات لا بيطلعو لوحدهم

المرحلة التانية عبارة عن تجميع بيونتات هوة عايز منك 40 الف بيونت انتا بتلف علي وحوش اللوردات علشان اللورد الواحد بيوقع 500 بيونت فا بينجز معاك أنما الوحوش العادية بتوقع بيوينتات أقل يعني مثلاا 1 بيونت في الي بيوقع 10 بيونت فا انتا خليك في اللوردات أحسن و لو مش فاهم حاجة قولي عليها هفهمهالك :-bd

انا مش عارف اجيب ال120 واحد من كل نوع مش لاقى لا طحلب ولا عشب الاحلام ولا عبير الروح ومش معايا سي بي اشتريهم اعمل ايه

اقتل اللوردات الي في المرحلة التانية من الشرح هتلاقي فيهم

تشكر عل شرحك الجميل دا

العفو ياحبي ونورت الموضوع و ألف شكر علي التقيم :-bd :ng

انت ميه ميه انا خايف اجي اعملها معرفش بس الشرح جميل

انت ميه ميه انا خايف اجي اعملها معرفش بس الشرح جميل

واللهى العظيم انت راجل تمام

ربنا يبرلك يا صحبي نورت الموضوع :-bd

هو لو السلسله وقعت ينفع اجبها تاني ممكن ترد عليا ارجوك

هو لوالسلسله وقعت مني اعمل ايه

ايوة ياريس ينفع تجبها تاني من وحوش اللورد عادي

ممكن سؤال معلش يا باشا انا كنت ورير ونزلت نينجا ايه رايك انزل ايه فى السكند

هـآر آسود انت علي سرفر ايه يصطي ؟

حسب الشخصية الي معاك بيها أصتف وبتلعب بيها كويس بس من رائي الشخصي الارشل أو القرصان

يبرنس انا لسه معملتش حاجه من المهمه لكن معايه السلسله الي في الفه التاسعه ممكن اخلص المهمه علطول

يبرنس انا لسه معملتش اي حاجه في المهمه لكن معايه السلسله الي في الفه التاسعه ممكن اخلص بيه المهمه

ههههههههه لا ياريس مينفعش كل حاجة وليها مرحلة معينة يعني مينفعش تنط من المرحلة الاولة للأخيرى =D

رووووووووووووووعة تسلم يـا كبير على الشرح الأكثر من رائع دا بجد مليون على مية ..
أنــا خلصت المهمة فى 25 ساعة بالظبط وألف مليون شكر ليك يـا ريس .. <3

الموضوع رائع جدا وشكرا علي مجهودك الراقي يا باشا بس انا عندي سؤال لو سمحت انا جمعت ال3 كريستال وبجمع دلوقتي في ال40 الف بوينت بس اللوردات ملهاش ميعاد معين وانا زهقت اعمل ايه ممكن تقولي بيطلعوا كل اد ايه

هوا الوحوش الفوق لزمنا بلترتيب

ثالث مرحلة أيوة لازم بالترتيب أنما لو بتجمع 40 الف بيونت يبقا في اللوردات أي حاجة بتقتلها

بتنزل كل نص ساعة أو ربع ساعة تقريبا

العفو ياريس نورت الموضوع والف شكر علي التقيم الممتاز ده نورت :-bd :ng

وانا بعمل المهمه واحد قتل منى وحشين من الوحوش اللى بتوقع الطوبه الدهب اعمل ايه

لو سمحت وانا بجمع الطوب الدهب واحد قتل منى وحشين اعمل ايه

انتا راجل عسليه والله انا محمد وانتا يا حبى

انا جبت ال360 بس ناقصه كتير

انه عايز انزال اميلي سكن بس مش لقي الحجات بتعات المهمه في المركت

ربنا يكرم ياريس وانا أسمي محمد بردو نورت الموضوع :ng

أن كان في أول مرحلة للأسف يارريس لازم تعيد تاني علشان توصل لطوب تاني

أنشاء الله تعملها خليها علي الله

أضرب الوحوش الي في المرحلة التانية ياريس الي هيي اللوردات هتلاقي فيها موس وصول ودريم

أكيد في المرحلة التانية حاول تلاقي اللوردات بتدي 500 بيونت

فين اللوردات دة عاوز صورة تحدد مكانه

اللورد الاول
اللورد التاني هتلاقيهم في الشرح فوق المرحلة التانية ودوس علي الصورة علشان تشوفها كبيرة

اولآ مشكور علي المجهود الجميل اللي انتا عاملو بس عندي سؤال هل لو اي شخصيه في المهمه الاخير موت الثلاث وحوش غير اللي طلع الوحوش المهمه تبوظ ولاه؟

أحب أشكرك علي التقيم الجميل ده لو قصدق علي أول مرحلة ( تجميع الكرستال ) هتعيد المرحلة الاولة تاني لان الكرستال بيجاب بي صول وموس و دريم : أنما لو في المرحلة الاخيرة بتاعت الكرستال بتاعت السلسلة دي مفيش منها خوف خالص بترجع تقتل أي لورد و تجيب السلسلة و تطلع الوحوش عادي

تسلم ايدك والحمدلله انا في تجميع البوينتات بس كنت خايف من اخر مرحله علشان انتا قولت بيطلعو وراه بعض فا ممكن يجي اي شخصيه تانيه تموتهم كده انا اطمأن قلبي اسلم حبيب قلبي ولك جزيل الشكر

العفو ياحبي :-bd :ng

مش بتعامل بالهكر أو حاجة بتودي السجن الدبي بس دلوقتي مفيش هكر لان الدحديثات الجديدة صارمة

9 لفاااااااااااااااااااااات كتير اوي الوحوش ديه بتطلع بعد عذاب بس شكرا علي الموضوع جميل جدا و مبسط اوي اوي استمر بقي
انا والله فاتح الشرح بتاعك طول مانا بعمل المهمة موضوع تستحق عليه فلوس كتير والله مشكوووووووووووووووور

الف مليون شكر علي تقيمك للموضوع نورت ياريس :-bd :ng تسلم علي زوقق الراقي

انا جمعت من كل نع 6 تلعلى الوحش
3 مرت وره بعد عدى

الوحش الي انتا قتلتو كان أسمه ايه

شكرأأ علي الشرح شرح ممتاز
بس عندي سؤال هو او اشتريت 3 كرستالة بتاعة المرحلة الاولي يبقي الامرحلة الاولي خلصت

شكرأأ علي الموضوع جميل جداا
بس عاوز اعرف انا لو اشتريت 3 كريستال في المرحلة الاولي كدا تبقي خلصت المرحلة ؟؟

يبرنس انا في المرحله الاخيره خايف اطلع الوحوش االاتلاته حد يقتلهم هو لو حد اقتل مني وحش من الاتلاته دول المهمه تبوظ

هوايةجوايزالمهمة دي

هوايةجوايزالمهمة دي

بتنزل سكن ياريس

لا بترجع تجيب السلسلة من اللورد وطلعهم تاني مفيش مشاكل

أيوة ياريس لو أشتريت الثلاثة كرستال هتلاقي المرحلة الاولة خلصت

شكراا يصحبي علي الموضوع اجمل موضوع شوفتو انا في المرحله التنيه معايا 1الف نقطه بس مش عارف فين الوحوش الوردات

شوف المرحلة التانية من الوحوش وكبر الصورة هتلاقي علامات في الخريطة تدلك علي الوحوش نورت الموضوع والف شكر علي تقيمك للموضوع

لوسمحت معلش سوالى غبى شويه هو منين نشترى ال3 كرستالات

السؤال مش غبي ولا حاجة في أول صورة من المهمة في راجل لابس أبيض بيبيع الكرستال بكبس وممكن تشتيرها من أي حد بيعرضها بس أتأكد من أنها لمهمة السكن الكرستال لمهمة السكن أسمو : pure vigor : ده أسم الكرستال و دي صورة للراجل الي بيبيع الكرستال : اضفط هنا للأنتقال للصورة :-bd

هو اول تلت حجات بنجمعهم منين

بتجمعهم من الوحوش العادية أو الوحوش اللوردات أو ممكن تلاقي ناس عارضه عليهم في المركت السيلفر حسب السعر يعني من سيلفر ل سيلفر السعر يختلف وممكن تشتريهم من الراجل الابيض الي جنب الناس الي في مهمة السكن

يجماعة انا موت الوحش الاخير الي في المرحلة التلتة ومجبليش كلمة done ومموتم بانتظام

المرحلة الثالثة شوف المجموعة كام يعني لازم تقتل الوحوش كلها وتعدها 9 لفات

شكرن علي مجهودك يا نجم بس عندي سوال انا عاوزي vip 4 منين

في ناس بتبيع vip بس منصحكش من الناس الي بتبيعه من السيلفر لازم تتأكد من صفحتهم علي الفيس بوك وشوف ردود الناس بتقول ايه هل نصب علي حد قبل كدا ولا لا لو أداك عنوان البيت لو قريب منك روح قابله لان في موضوع ال vip في نصب كتير

طيب هوا انا لما اجي انزل سكند ازاي مخليش الاصطفه تبقي كلها ليفل 5 ؟

أقلع الاصتفة قبل ما تنزل بس صلح التور والفانة وأنزل بيهم هوة والكرباك و الجناح وأقلع الباقي

طل انا كنت نينجا و نزلت ارشر انزل ايه سكند ؟

طيب انا في الرحله التانيه بتاعت تجميع البوينتات دلوقتي انا كل ما اروح للورد الاقي ناس وقفه عند المكان و بيقتلوه قولي ايه الحل علشان اعدي المرحله ديه

هو المرحلة التلات تلف كام مرة مرة واحد علي التسعة ولا تسع لفات تعيد يعني 9مرات

بالك هو قال واحش بيتلع بعد ربع سعة

السلام عليكم
حسب الأصتفة الي معاك و الي تقدر تجيبها والشخصية الي تحبها و بتعرف تلعب بيها

العب بليل ممكن متلقيش ناس وسيب الاميل في مكان وحوش كتير أوتو وسيبيو يجمع بيونتات

9 لافات بتقتل ال 8 وحوش بالترتيب زي ما في الشرح :::> تسع لفات تعيد يعني 9مرات

ايوة ربع ساعة و بيطلع الوحش تاني

طيب لو مش عايز اشترى الحاجات بتاع اول مرحلة اللى هما 120 و 120 و 120 أنا معايا ارشر VIP 6 المها ازاى ؟

لو سمحت يا معلم انا نينجا نينجا
وعاوز انزل سكند وعاوز اعرف انزل نينجا نينجا نينجا
او واتر .warrir نينجا
لو سمحت الرد باسرع وقت

لو سمحت يسطا انا ريبورن نينجا نينجا
وعاوز انزل سكند
ومش عارف انزل نينجا نينجا نينجا
او واتر ولير نينجا انت من رايك ايه والاحلى ليا وليك

يسطا انا نينجا نينجا انزل السكند ايه

لوسمحت.الايميل نزلتوة سكند بدل ماء انزلوة وتار نزلت ورير ينفع علي110 ابقي انزلوة مرتين وتار ارشر عايز الضربة العكسية

لو هتلعب أرشل : نزلو ": واتر : ولير : أرشل كدا هيبقا معاك اسكلة الضربة العكسية

نزلو واتر ولير نينجا :: أحسن

يعني يضرب لوحدو هوة في المرحلة التانية بيجمع بيونتات كائنك سايب الاميل يضرب في الوحوش لوحدو بس هيسيبو عند أي مكان لورد وهوة لما الوحش يطلع الاميل بيقتلو ومش بيتحرك بيعيد عن المكان الي كان فيه

اهلاا أحمد سيب الاميل أوتو بس عدل الاعداد بتاعت الأوتو وسيبو يلم لوحدو الصول والدريم و الموس بس أهم حاجة يبقا ريبورن وبيعمل المهمة

هيا ايه سكله الضربه العكسيه ديه ؟

الاسكلة دي بتشتغل لما حد يضربك تقوم رضه فيه الضربة وبتبقا موجودة لما بتزل ولير في النوص مثلاا بتبقا : واتر - ولير - أرشل ::

طيب انا كنت نينجا و نزلت ارشر ايه الشخصيه الاحسن اللي انزل بيها

طب انا اغلط ونزلتوة ورير اولا حاجة ينفع علي كدة انزل وتر ارشر

هتجيبهالي الضرب العكسية

أيوة ينفع تنزلو

وعلشان يجيلك الضربة العكسية خلي الشخصية بالترتيب كدا : واتر : ولير : أرشل

ألعب أرشل : وخلي الشخصيات بالترتيب كدا : واتر : ولير : أرشل

لو سمحت انا نينجا نينجا ينفع انزلوا ارشر يبقي كويس ولا ايه؟

ايوة ينفع بس نصيحة لما تنزل سكن أعمل المهمات الفري كلها علشان السوكت بتاع الفانه و التور أو الجناح المهم لو انتا معاك أصتفة ارشل ألعب : واتر نينجا أرشل ( حسب الأصتف الي معاك )

كل اللي عمل المهمه من الناس عندي بيقولي صعبه ومس هتعرف تعملها بس انا مشيت ورا الشر وخلصتها في يوم ونص وكان عادي خال وشكرا علي الشرح الرائع

لو سمحت انا عايز احسن طريقه للتلفيل بسرعه لحد ليفل 120 او 110 ياريت الدر بسرعه
معلش هنتقل عليك

نورت الموضوع ياريس والف شكر علي التقيم و أهم شيئ ان انتا عرفت تعمل المهمة :-bd :ng

في اقرب وقت أنشاء الله

والله احسن موضوع شفته موضوع روعه كل المواقع بيلخبطك كده فى اىل مرحله انما الموشوع ده روعه

تسلم علي تقيمك للموضوع نورت ياريس :-bd :ng

‏«الأقدم   ‏‹أقدم   ‏1 – 200 من 310   ‏›أحدث   ‏أحدث»


علق لكن حظر من قول :( ما يلفظ إلا لديه رقيب عتيد )
_
عزيزي الزائر لضمان عرض تعليقق لا تعرض أرقام هواتف أو روابط أعلانية أو صور أباحيه
_ ملحوظة : ضع المؤشر للأستخدام التعبيرات _
المسموح به هو عرض رابط مدونتك لتعرض المشكلة به أو رابط صورة للمشكلة
الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

أرشيف المدونة الإلكترونية