شرح مهمة الفانة السوبر 2015 بالصور

بسم الله الرحمن الرحيم 

الموضوع عن : شرح مهمة الفانة السوبر 2015 بالصور 


الفانة

هتروح عند البت دي في البيرد 

كلمها أول وحده في أول وحده بعد ما تكلمها هتروح الفونكس عند الحته دي 

لازم يبقا معاك في المهمة 100 الف 
ديت بي 10 تلاف سيلفر


وده شكل البوب ون 

هتروح عند الحته دي عند الثعابين اقتل في التعابين 

هيجبلك دي في الايتم جمع منها 5 

هدوس علي الراجل ده بعد ما جمعت الخمسة دوس أول وحده في أول وحده 



هتروح البيرد 
عند البت دي دوس أول وحده في وحده 

 الرسالة دي هتروح عمد الديزرد في 490.618



لما تلاقي دول أضرب فيهم 

لاغيت ما تلاقي السنة دي 

هنج الاميل وي هتلاقي نفسك 
هنا

روح عند الراجل تاني وكلمة 


هيديك دي دوس عليها كلك يمين 
هينتج عنها دي 
 بعد كده 
 دي 
دوس علي الراجل تاني كمل معاه كلام 

هترجع تاني للراجل ده اول وحده في أول وحده
هيطلع جرد 
 أقتل الجرد 
كلم الراجل تاني 


هتاخد منه حاجة عاملة زي الدماية كده 
هتروح المكان ده زي الي في الخريطة 
مكان الي انت هتقف فيه أضغط علي الصورة علشان تكبر 
 هتقوم دايس علي الدماية دي وهطلع عفريت بس متخفش منو وخلي قلبك جامد 
ده شكلو 

دوس اول وحده في أول وحده 
هيطلع الوحش ده أقتلو 
 هتاخد ديت 

هترجع للراجل ده تاني دوس أول وحده في أول وحده 


متمشيش لما تاخد السلاح منه 
 وده شكلو 
هتروح البيرد علشان تقتل الوحش وكانه علي الخريطة كبر الصورة علشان تشوفها بوضوح 



أقتلو وروح عند العمود انا مرقمهم علشان تعرفهم اول عمود أول وحده في أول وحده 

 وديت صورة توضيحية 

بعد ما تخلص العواميد 
دوس علي الاستونة هتددخل هنا  كلمة done علشان مفيش وحش 

وأختار صندوق من دول لو أختيارك غلط هيجبلك الكلمة دي 
 ولازم تقتل الوحش ده 
 هطلع بعديه دول أقتلهم بردو 
وأختار صندوق تاني لو الصندوق صح هيبلك الكلمة دي 
ودوس علي الراجل هيديك الكتاب الي هتستلم بيه الفانه 

وكلم البت تاني وألف مبروك يا كبير 


الشرح حصري ومش عند اي حد 2015 
شارك الموضوع معه أصدقائك

هناك 101 من التعليقات:

شكرا علي التقيم ياريس ونورت الموضوع :ng

الف شكر عقبال التور والكربوك
ياريت ينزله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
__
أخي الزائر تم بالفعل شرح مهمة الفانه الاليت الشرح بالصور
ولكن بخصوص الكوربوك ليسه هناك أي مهمة ولكن الكرباك بيجاب من الشوب بي كبس فري

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عندى مش بتجى المهما كدا بيجبهالى حاجة تانيا وبيودن ى فى مكان تانى فى البرد

وعليكم السلام روحمة الله وبركاته
__
اتبع الشرح كويس و لو تكرمت برفع صورة بالمكان الي بتقف فيه

شكراااااااااااااا علي المجهود ده

والله العظيم شرح روعة وانا حاسس بى المجهود الى انتا عملتة علشان تشرح مهمة التور والفانة

يسعدني جدا تعليقق و تقيمك المشجع احنا منغيركم مكناش عملنا مواضيع حصريا ربنا يخليك ياريس ^_^

شكرا علي مرورك الكريم أخي العزيز

مشكوووووووووووووووووووووور يا برنس

كيف اعمل مهمة السكند

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
__
أخي الكريم مهمة السكند تحتاج شرحا كبيرا ومطول ولكن ليعم الفائدة اكبر هيتم أنشاء الله شرح المهمة تابعنا وترقب أنشاء الله نزولها في أقرب وقت

السلام عليكم
انا مبخدش التانج سكل وواقف عند المهمة الى فى الديزرت اعمل اة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
__
أخي الزائر لما تيجي تتدخل عند الراجل ألي في الديزرد يبقا معاك علي الأقل 50 ألف :: ( ملحوظة تابع الشرح كويس )

اخى انا كان 100الف وتبعت الشرح ودخلت وعمال اقتل فيهم ومش بتيجى وعنى الازازة الى لونها بنفسجى و مش عارف استخدمها

السلام عليكم

اخى هى مش معايا ومش عارف استخدم الازازة الى فيها مية بنفسجى وانا كنت داخل ب100الف

وعليكم السلام
_
طلما أنت معاك الازازة البنفسجي دوس عليها كلك يمين قدام الراجل الي في الديذيرد هيديك أزازة بعد كدة هيحولهالك ل بوم أسكل ( poem silk )
وكمل الشرح عادي جداا

بص الازازة البنفسجي دي مبجيش ألي لما تقتل الوحوش الي جوة ويجيب عليك سم بعد كدة بتهنج الاميل تلاقي نفسك في الديزيرد ددوس علي الراجل بيديك أزازة بعد كدة بدوس أنتا عليها كلك يمين حتتحول لحاجة تانية دوس عليها في الاخر هيجبلك حاجة أسمها poem silk وكمل الشرح عادي جدا ( انما أنت لو قصدك بتعد تضرب في الوحوش الي جوة ومش بتجيلك السنه علشان تخرج فا دي بتبقا رخمه شوية ) وأرجو منك أن ترد علينا وتقول عملت أيه

شكرا علي الشرح الجميل

السلام عليكم

شكرا على مجهودك الرائع انا خلاص جبت الفانة بعد اما كنت واقف عند المهمة الى فى الديزرت

انا مهمه الفان السوبر ياظت منى ومش عارف اكملها ازاى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
_
أخي أحمد ممكن تقولي وقفت عند أنهي مرحلة بالضبط

تسلم يا غالي ومبروك عليك الفانه السوبر :-bd

شكرا اخي الزائر علي تقيمك للموضوع ^_^

السلام عليكم ورجمه الله انا اجيت اعمل مهمه الفانه السوبر مش عايز يعملهالي وانا في اول خطوه اعمل ايه

السلام عليكم _ انا متابع الشرح كويس لاكن من اول البنت دي مش بتكون المهمه زي ما انت منزلهاا كدا خالص بيودوني لشخص تاني في البيرد
بلله عليك محتاج ردك

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
__
اخي الكريم روح للبت ألي في البيرد لو مدتكش المهمة أعمل الاتي : هتلاقي كلمة أسمها qust دوس عليها عند أول كلمة هتلاقي فيها مهمات كتير أمسح منها شوية هتقوم دايس علي كلمة quit من المهمات وبكدة تستلم المهمة لان المشكلة سعات بتبقا مستلم مهمات كتير فا بتالي مش هتلاقي مكان لمهمة الفانه السوبر أسمح شوية مهمات وجرب و راجع الشرح كويس و أرجع قولنا عملت أيه وأسف علي تأخير الرد

شكرا يانجم علي الشرح ده وشرح الفانه بس التاور السوبر مفيش مهمات ليه؟

نورت الموضوع عزيزي الزائر وشكرا علي تقيم الموضوع بالنسبة للتور السوبر دوت ملهوش أي مهمة ولكن بيبقا موجود في الشوب وممكن تشتريه بكبس فري وكان في كيس بيبقا فيه تور سوبر 1 سوكت و كان جماية رفيند بس الموضوع ده كاان حفلة و خلصت

انالله يخليك يا برنس علي هذا العمل والف شكرا انا اسمي رفاعي من كفر الشموت

شكرا يا ريس رفاعي علي تقيمك للموضوع وأحسن ناس بنها ناسها محترمين تحياتي أخي الكريم :-bd

يباشا انتا بتقول الكوست بيبدا من البرد الكوست انا بروح البرد بكلم البت الى فى البرد الى فى اول صوره فوق بتقولى سانك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
___
أخي الكريم ممكن رفع صورة لما بتيجي بدوس علي البت و الشرح مفيهوش غلط :: معلومة بسيطة لازم الاول تكون عامل التور الاليت علشان تعمل الفانه السوبر : وأرفع صورة وأبعتها وانا هقولك ألمشكلة فين

واقسم بالله انت برنس ياسطا وربنا وربنا عسل وجزاك الله كل خير على المجهود دة

شكرا علي التقيم ياريس ونورت الموضوع والف مليون شكر لتقيمك للموضوع ^_^

الوقتي انا كنت هخاص المهمه واحد ايجا قاتلني ووقعت من حاجه مش عارف اعمل ايه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
___
عايز أعرف أيه الي وقع منك وانتا بتعمل المهمة علشان أقدر أساعدك

تشكر بس هى طويله

العفو ياريس طويلة بس تستحق التعب :-bd

الله يباركلك وشرحك فوق الممتاز واحب اضيف حتة علشان انا وقفت فيها بعد ما تكمو العواميد ال4 كلمة الجوهرة علشان تدخلو عند الراجل والصناديق وشكرا وشرحك ممتاز

شكرا علي تقيمك للموضوع يا ريس :-bd ^_^

انت برنس والله مش ممكن تقولي السرفر بتاعك الانت بتلعب علية انزل معاك علية وانت تظبتني

معلش ي معلم عندي استفساار
هو لو انا كنت عاملهم من حوالي اربع سنين وضاعو مني لان الاكاونت اسمه اسود .. اقدر اعملهم تاني النهارده ولا مش هاينفع :(

ايوة ياريس ممكن تعملهم تاني

بقولك اى يا برنس انا عملت مهمة التاور الاليت والمهمة اتلغت من غير اصدى اعملها تانى ازاى كل ما اكلم الولية بتاعت البيرد ديه تقولى روح عند ruan brother ومش عارف اروحلو ازاى

انا مش ريبورن ينفع اعمل مهمه القانا السوبر

ينفع تعمل مهمة الفانه شرط يكون المستوي 100

ربنا يخلى الى عمل الشرح دا

والله فنان

والله فنان

شكرا علي تقيمك للموضوع ونروت ياريس :ng

طيب انا مش لاقي الوليه الي ف البرد عشان اقتل الوحش ومش هينفع اكلم الجوهره و العواميد غير لما اقتل الوحش وانا اصلا مش لاقي الوليه حالص وانا واقف ف المكان المظبوط ايه العمل بقي

ممكن يكون حد طلع العروسة علشان كدا الولية مختفية بس دلوقتي روح للمكان الصح هتلاقيها

شرح جميل اوووي ياريس

احسن شرح يا نجم http://2.bp.blogspot.com/-A_W5lI-_J8I/VJNbi2oXwjI/AAAAAAAAH7c/wlxM7CETbhI/s1600/love.png

نورت ياريس الشرح وألف شكر علي التقيم :-bd :ng

علية النعمة الي عامل الموقع دة برنس

الف شكر ياريس ونورت الموضوع :-bd ^_^ :ng

انا لما اجي اخد المهمة مبيظهرليش الا مهمهة التور الاليت

انتا الاجمل ياريس وألف شكر علي تقيمك للموضوع

ياريس لازم مهمة التور الاليت الاول بعد كدا مهمة الفانة

ولله انت برنس

شكرا وده شهادة ياريس نورت الموضوع :-bd

شكرن يا برنس وربنا ييك اد نيتك
شكرا شكرا شكرا ليك

أو أستلمها من الفونكس الراجل الي تحت وكمل الشرح

أمين يارب نورت الموضوع يا حبي :-bd :ng

شكرا ياحبي نورت الموضوع

شكرا ياحبي نورت الموضوع

العفو ياريس نورت الموضوع :-bd

لو سمحت مهمت الفاته باظت ومسحته هو مينفعش اعمله تاني وعمله ارجو الرد

ينفع تعملها تاني طبعا بس لو انتا فاكر باظت لاغيت فين أو عملتها ووصلت لاغيت فين تابع من أول جزئية باظة فيها المهمة علشان تبدأ صح أو راجع المهمة من أولها

ياسطى المهمة مش عايز ترجع ولا عايزة تعمل حاجة باظت منى خالص

لا راجع الشرح حته حته وأعمل كل خطوة خطوة لاغيت ما تشتغل المهمة لاني كان المشكلة دي كانت معاية و رعملت المهمة من أولها ل أخيرها وأتشتغلت بس المشكلة معاية كانت البتاعة الخضرة الي بتستلمها في الاول ضاعت روح الفونكس و أقتل الجرد و كمل بقيت المهمة أنشاء الله المشكلة تتحل

البنتت دى عيزانى اعمل التور الاول بعد قده الفانه ونا معايه التور بلس 9 اعمل ايه مش عارف اعمل الموهمه خالص ؟
ارجوج الرد

اعمل التور عادي خالص وبعد كدا شيل التور الاليت في البنك وأعمل المهمة الفانه وده رابط للمهمة التور الاليت http://ashb7a.blogspot.com.eg/2013/09/star-tower.html

ياريت بعد ازنك تورينا ازاي نجيب سلاح التروجن الحديد بلصور

طيب انا لو عملت مهمه الفانه مره وي الاميل حمر ووقعت ممكن اعميلها تاني او حتي لو وحده اليت

لو أنتا ريبورن لما بتيجي تنزل سكن المهمات بتتعاد تاني ينفع تعمل الفانه من جديد أنما لو انتا سكن فعلاا وعلمت المهمة الفانه مش هينفع تعيدها تاني بس في حل كبس فري وجبها من الشوب

انا عندي مشكله في المهمه عند العروسه المره الي بط\لعه مش ظهره يريت الرد

ممكن يكون حد مطلع العروسة دي فا خلي بالك ممكن تبقا هنا ولا هنا

المهمه باظت مني وعملت كويت عشان اعملها من جديد مش عارفه اجيبها من الاول حد يلحقني اعمل ايه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
_____
هتبدائي من أول مرحله وقفتي فيها وتابعي الشرح كويس لو انتي مش عارفة وقفتي فين أبدائي من الاول واحدة واحدة عقبال ما توصلي للمرحلة الي وقفتي فيها

انا ضيعت الحاجه اجه تانى ازاى

لو انتا مش عارف تعملها خالص ابعت الاميل علي الياهو ده wwahmed34@yahoo.com
منتظر رسالتك :

ضاع منى jadelite

ياصحبى ضاع منى Jadeite

ديت بتجاب من البت الي في البيرد أبدأ خطوة خطوة

فعلا بيوديني مكان تاني خالص وبشتري حاجات ب 10 الف علشان اجيب سمك للواد وفي الاخر طلع مهمة التور الاليت

انا باظت منى المهمه ينفع اعيدها لانى رميت الفانه قبل ما تبقى سوبر

الفانة اصلاا بتبقا سوبر الي بيبقا أليت هوة التور روح عيدها روح التون ستي و أستلم المهمة عادي جدا لو مستلمتهاش وقالك انتا عملتها ويبقا مش هتتعمل حوش كبس ( فري ) وجيبها تاني . لانها ملهاش حل لو عملت المهمة وانتا سكند


علق لكن حظر من قول :( ما يلفظ إلا لديه رقيب عتيد )
_
عزيزي الزائر لضمان عرض تعليقق لا تعرض أرقام هواتف أو روابط أعلانية أو صور أباحيه
_ ملحوظة : ضع المؤشر للأستخدام التعبيرات _
المسموح به هو عرض رابط مدونتك لتعرض المشكلة به أو رابط صورة للمشكلة
الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

أرشيف المدونة الإلكترونية