شرح القوة الداخلية power concepts

الموضوع عن القوة الداخلية الموضوع سهل وبسيط ومش متعقد زي بعض الناس فاكرة أنه مش من السهل أنك تجيبه بس حابب أقولكم  انا مكنتش عايز أتخر عليكم ولكن مشكلة النت عندي المهم  الموضوع عن زيادة قوة الاميل من خلال القوة الداخلية زي الجانج كدا بس تجميعه صعب شوية ومحتاج صبر زي الأتشاي  محتاج بيونتات علشان تقدر تجيب الي انتا عايزو ده بالضبط ألي أحنا محتاجينو 


شروط القوة الداخلية ألي اسمها  power concepts 


  1. يكون الاميل سكن 
  2. لفل 15 أو أعلي 


هنروح عند الراجل ده في المركت  هدوس عليه أول وحدة 





ماشي كدا أحنا عملنا القوة الداخلية فاضل أزاي أستعملها   هدوس علي الكتاب دوت 


بعد كدا عايز نقاط  دوس علي أول باب منهم 



لما هتيجي تفتح مش هتلاقي أي بيونتات 



كيفية تجميع بيونتات  ؟ 

روح للموضوع ده  أكيد عرفين المهمات دي  


كل ألي انتا هتعملو هتعمل مهمات الي في الموضوع  و هتجمع بيونتات  مثال علي الي انا جمعتو 


حد يسأل هستفاد أيه منها دي يابشا بتزود أتاك و ديفنس يعني بتعلي الضربة و الحماية ولما تتعمق فيها بتدي زي دم زيادة زي الاتشاي و الجانج   بس دي ضعيفة شوية 

بصو علي الصندوق ده بيدي  بيونتات ليها 



بتجمع المطلوب منك علشان تفتح البيبان التانين  لو عندك أي سؤال يدور في ذهنك أطرحو 

شارك الموضوع معه أصدقائك

هناك 20 تعليقًا:

شكرا على الافادة حضرتك شرحك ممتاز جدا مستنى منك كل جديد انا تقريبا بدخل كل يوم علشان اشوف المواضيح الجديدة فى القسم ده
.
انا استفدت كتير منك فى المواضيع دى ياريت تهم بينا اكتر وتنزل مواضيع اكتر الفترة الجاية
.
تقبل مرورى

لو.سمحت.عايز.اعرف.مهمه.الجرمنت.الجديد.ازاى...FROZEN.FANTASY

أنشاء الله ياريس وده شرف كبير أن حضرتك تتابعني و أنشاء الله في مهمة تانية بتاعت الجرمنت الجديد هنزل شرحها قريب جدا

الصندوق ده جبتوا منين

الله ينور يا باشا

انا فتحت الازازا الاوله ومش افتح الى بعدها طالب منى رساله مش عارف اجيبها منين وارجو الرد

الرسالة عبارة عن بيونتات لازم تجيب البيونتات المطلوبة علشان تعرف تفتح بوابة تانية من القوة الداخلية : خليك متفائل :)

لو سمحت بحتاج كام بوينت عشان افتح كل بوابه؟؟

لو سمحت بحتاج كام بوينت عشان افتح كل بوابه؟؟

شكراا على الموضوع بس كنت عاوز اعرف هيا بيدى صندوق واحد كل يوم ولا ممكن انى اجيب اكتر من صندوق

لا صندوق واحد بس في اليوم يعني كل يوم صندوق

انا عايز اعرف الراجل الى فى السوق بتاع مهمة القوة الداخلية فين مش موجود

بس انا بلعب كونكر عربي و بدور علي الحكيم السماوي بتاع مهمة القوة الداخلية و مش لاثيه حد يقلي مكانه

للأسف مش بلعب كونكر عربي بس حاطط السؤال بتاع حضرتك علي المهمة يمكن حد يدلك بس تقريبا في السوق

اجيب الصناديق دى ازاى وافتح ياقى العيون ازاى

بتجيب الصناديق دي من المهمات الي هيي 110 مهمات Kingdom War 2015 وبعد كدا بتاخد معاك 5 اسكرول ميت


علق لكن حظر من قول :( ما يلفظ إلا لديه رقيب عتيد )
_
عزيزي الزائر لضمان عرض تعليقق لا تعرض أرقام هواتف أو روابط أعلانية أو صور أباحيه
_ ملحوظة : ضع المؤشر للأستخدام التعبيرات _
المسموح به هو عرض رابط مدونتك لتعرض المشكلة به أو رابط صورة للمشكلة
الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

أرشيف المدونة الإلكترونية