حدث جناح العاصفة الأليت Elite tempest wing 2015

مهمة tempest wing هذا الجناح بيعطي قوة و دم و بيزيد في الاتاك  و جميل جدا للفاير خلينا نخش في المهمة 
بدون كلام كتير 


شروط المهمة 


  1. الاميل يبقا 110 ريبورن 
  2. لازم يبقا معاه 5 أسكرول ميتور 
  3. يبقا أميل مقبول أسطف 


هنروح في الجوب سنتر عند الراجل ده  دوس أول وحده في أول وحده 


هيوديك الفونكس فوق دوس علي الراجل ملحوظة لازم يبقا معاك 5 أسكرول ميتور علشان تتدخل علي الوحش 


هتخدل الارض دي أقتل والحش الي جوة 


بعد كدا هيخرجج برا بعد ما تقتل الوحش علي طول 


هيديك في الايتم الريشة دي 



بعد كدا هتكلمو تاني أول وحده في أول وحده هتاخد منو ال tempest wing


شارك الموضوع معه أصدقائك

هناك 61 تعليقًا:

لو سمحت انا عايز اعرف ايه الحاجه الجديده الى نزلت الى هيه اينر بوك واعملها ازاى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
_
أخي الكريم سوفة يتم شرح المهمة كاملة لان في ناس بتفتكر مهمة الريشة هي هي مهمة الكتاب فأرجو منكم الصبر الشرح هينزل قريب أنشاء الله

تسلم يا غالي وان شاء اللة تجيبلنا شرح احسن واحسن تسلم اديك يا اخي الكريم وانا متابعك علي الفيس بوك

انا عايز مهمه الاستفا السوبر لفل120غير السلاحين ..انا معايا اميل جامد 1 سوكت ارشل +5 علي +6 وعايز المهمه دي عشان افتح السوكت في الوينج الجديد يريت الرد بأسرع وققت ممكن

طيب ممكن اعرف السوبر بتتعمل ازاي

الريشة السوبر ملهاش مهمة ولكن ممكن تجمع كبس و تشترية من الشوب بكبس فري ( ملهاش أي مهمة الريشة السوبر )

الف شكر ياريس وده شرف أن حضرتك تتابعني وأنشاء الله هينزل شرح عن الاحداث الجديدة وشكرا لحضرتك

ياريس أساسا مفيش حاجة أسمها مهمة الاستف ال 120 دي ولكن في مهمات التانية الي هيي العادية يعني اللبس 120 و الخاتم 110 و الجازمة 100 و السلسلة 97 سوبر ومفيش سلاح سوبر ولكن في سلاح أليت و الشرح بتاعهم بيبقا كلو أوتو يعني من الجي أم وفي مهمات مش أوتو مشرحوا زي :شرح مهمة الفانة السوبر و زي التور الاليت وزي مهمة السلسة السوبر و مهمة اللبس السوبر 57 والباقي كلو الناس عرفه علشان أوتو

شرح رائع

شرح رائع

Thank you my friend, but this talk the language of Egyptian dialect

شكرا علي التقيم ^_^

^_^ شكراااا علي التقيم

أنا عايز ابقي عضو في المنتدي ينفع

طيب هو أنا لما ألبس السلاح هي ظهر فوق الشخصيه بتاعتي الاجنحة ولا ايه بربط عشان أنا بشوف معظم الشخصيات فوق منها الاجنحه و أنا عايز بردو يبقي فوق مين الاجنحه

(فاهمني ) يا استاذ����

لو لاحظت يا ريس وكشفت عليهم هتلاقي الريشة دي سوبر يعني معني أوضح الريشة السوبر هيي ألي بتظهر ولكن الاليت لا (ولما بيبقا شكل السوبر الأصفر بيبقا +12 )

حضرتك بتعرف تعمل شرح كويس و بتعرف تتعامل معه بلوجر يعني تعمل مواضيع وضفها في قسمها المحدد و ممكن بس أميلك علي الفيس بوك

يا نجم انا عوز شرح مهمت السكند بوضح

انا حولت اعمل المهمه زى ما انت كاتب مبدخلش لما بلكلم الراجل الفلفونكس اعمل ايه ؟؟بالرغم من انى معايا الرسايل ميش فاهم ؟؟؟؟

تشرفنا بوجودك في الموضوع

بص ياريس مبدائيا لازم تخلص كل المهمات الجوب سنتر علشان تقدر تعمل الريشة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
__
الشرح كامل يا فندم : مهمة السكن الشرح 2015
أنما لو عندك أي أستفسار في المهمة ومش عارف تعمل أيه قولي ياريس وانشاء الله أقدر اساعد حضرتك

شرحك للمهمه بالصور شئ فى غاية الروعه بس بصراحه نفسى اعمل السوبر وممعيش سبى اس فرى حاليا وطبعا عمال ما اجمعهم هاخد مده فمشكورا لو فهمتنى معنا انى اجمع الكبس وايه هو الكبس ده عشان ابدا فيه تبقا عملت معايه الصح ده بعد ازنك طبعا

ألف مليون شكر علي التقيم والتشجيع بالمنسبة الريشة السوبر الجي أم عمل مهمة بتاعت ال 1000 كبس تاني معه جوايز 5 أسكرولات ميت وحاضر من عنية هيتم شرحها ف أقرب وقت ومش بعيد علشان الناس تلحق تجمع كبس و تشتري الريشة السوبر

بعد ازنك اى مهمه جديده ابقى عرفنه اول باول

انا عاوز شرح لكونكر عربى لو سمحت

مش بلعب كونكر عربي للأسف

انا دايما بنزل أي مهمات جديدة بس العطل بيجي من النت و مشاغل مش بلاقي وقت

اكتب اميل الفيس بتاعك عشان اتابعك وعاوز اعرف مهمه الشنطه الجديده بتنزل كل قد ايه يعنى كل سنه ولا كل سنتين ولا كل قد ايه بالظبط وشكرا

الصفحة علي الفيس بوك هنا وأتشرف بكم أن تبقو من متابعي المدونة :ng

اخي العزيز ممكن توضح لي الشروط لان لغتكم مش فاهم منها شي شروط المهمه الله يسعدك وهي كالآتي المقصود ١١٠ريبورن ٥اسكرول ميتور - الأميل مقبول اسطف ��والله لغتكم حلوه بس مش فاهم شي منتظر الرد منك اخي

اخي العزيز ممكن توضح لي الشروط لان لغتكم مش فاهم منها شي شروط المهمه الله يسعدك وهي كالآتي المقصود ١١٠ريبورن ٥اسكرول ميتور - الأميل مقبول اسطف 😊والله لغتكم حلوه بس مش فاهم شي منتظر الرد منك اخي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أتخرت عليك لان دورت كتير ملقتش ليها مهمة ولقيت الكورباك الفري ده بيبتجاب من الشوب بكبس فري أو كانت حفلاات قديمة وخلصت لكن مفيش حفلة دايمة بتدي كرباك للأسف :(

110 دي المستوي بتاع الاميل يبقا نازل مرة واحدة أعادة حياة = ريبورن 5 بوكت نيازك الكتاب بتاع 10 ميتور عايز 5 منو - الاميل مقبول الاصتف = الاميل يبقا لابس حجات حلوة أشياء فاخرة يعني سوبر

انا عندي كونكر عربي ومش فاهم من الشرح حاجه

أسف ياريس بس انحنا بنشرح مهمات كونكر أون لاين أنجليزي بس انا مش بلعب كونكر عربي أسف

السلام عليكم اخي الكريم

انا ايميلي سكند 119 ولابس استف كويس جدا بس مش قابل انو يدخلني بال5 ميتور سكرول بيجيبلي علي جنب في رسايل السيستم ان التوقيت خطأ

يا ريت لو في حل ومشكور جدا علي الشرح

لو سمحت هوا الجي ام هينزل مهمة الف سبس تاني زي كل سنة ولا هيا نزلت فعلآ وشكرا

نزلت فعلاا و كل عمل المهمة بس بعض الناس ملحقتش أنها تعملها بس كل سنة بينزل مهمة شكل

المهمة ببتعمل للبيور سكن يعني المهمات بتبقا خلاصنة في الجوب سنتر خلص جميع مهمات الجوب سنتر

انا عايز البس الكاب ارشر بس شخصيتي فاير ازاى ارجع الكاب لفل 15 تاني لوسمحت

هحط شرح ليها أنشاء الله :: بس في حل الحل الاول أنك لو معاك أرشل لبسو الطقية وأنزل بيه بيور أو ريبورن أو سكن :: ده الحل المؤقد أنما لو هوة الطقية دي فري يعني مش بتعمل تريد روح الراجل في المركت عند بتاعت الدم هدوس عليه و دوس علي الطقية وحطها بس هيبقا عايز منك كبس بتنزل لفل 15 : والكبس حسب لفل الطاقية

انا لما جيت ادوس علي البت الي بتديني المهمة مظهرت غيرمهمة التور الاليت

لازم تبقا بيور سكن علشان تعرف تعمل المهمة

انا عايز اعرف ازاى اجيب الميتور طلاق اجيبو ازاى

ليها مهمة بس أنشاء الله هنزل شرح ليها قريب

السلام عليكم .

اولاا يعطيك الف عافيه ع هالشرح المفيد .

حبيت استفسر لاني مافهمت بعض الحاجات بالشرح . انا ايميلي سكند 119 وعندي جناح مقيد فاخر +8

كيف اسوي المهمه اللي تطور شكله وتخليه احمر مذهب نفس جناح القرش . وماهي الاغراض المطلوب نيازك كرات تنين

اتمنى انك ترد علي باسرع وقت يالغالي طبعا ايميلي 3 قطع +12 والباقي +8 +7 كلو فاخر مقبسين

السلام عليكم .

اول اشكرك ع الشرح الوافي والكافي يعطيك العافيه .
حبيت استفسر حاجات مافهمتها من اللهجه لاني العب كونكر عربي .

انا ايميلي سكند 119 وعندي جناح +8 فاخر مقبسين وحسابي فيه قطع +12 وقوتي فوق 330

وابي المهمه اللي تخلي شكل الجناح مذهب زي اجنحة السمك او القرش وش الحاجات المطلوبه فالمهمه وكيف اعملها .
اسف اذا اطلت عليك

ياريس أولاا الف شكر علي تقيمك للموضوع بمنسبة الجناح لازم يبقا +12 ملهوش دعوة بالقوة أو السوكت لازم يبقا + 12 فاخر بس هينور معاك أصفر زي الشمس كدا نورت ياريس :-bd و أسف علي تأخير الرد عليك

ازاى اجعل الجناح سوبر

بي ديبهايات أحسن حاجة جمع كبس فري و جيبو

علشان ارفع الجناح سوبر هحتاج كام دى بى

علشان ارفع الجناح سوبر هحتاج كام دى بى

الجناح يترفع سوبر بكام دى بى و التور تارفع سوبر بكام دى بى

التور لو أليت وعايز تخليه سوبر ب 8 دبي و الريشة بردو ب 8 دبي

طيب لو سمحت بدوس ع الراجل اللي في التون بيقولي you cant accept more quest ليه موش عارف مع اني ريبورن وايميلي 131 يعني اكتر من 110

في كذا مهمة هتلاقي اسمها tempest wing ده اسم المهمة


علق لكن حظر من قول :( ما يلفظ إلا لديه رقيب عتيد )
_
عزيزي الزائر لضمان عرض تعليقق لا تعرض أرقام هواتف أو روابط أعلانية أو صور أباحيه
_ ملحوظة : ضع المؤشر للأستخدام التعبيرات _
المسموح به هو عرض رابط مدونتك لتعرض المشكلة به أو رابط صورة للمشكلة
الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

أرشيف المدونة الإلكترونية