مهمة السلسلة السوبر الشرح بالصور 2015

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
مهمة السلسلة السوبر بناء علي طلب أحد أعضاء المدونة ونحن لا نرفض للمتابعي المدونة أي شيئ في قدر أستطاعتي أن ألبيه أليكم نخش في المهمة

شكل السلسلة السوبر 

أول حاجة هتستلم المهمة من الجوب سنتر كمل معاه كلام 




هتروح البيرد عند المكان ده كمل كلام معه الراجل 




هتروح تقتلو وحوش وده مكانها 


وده شكلها أقتل 50 وحش 


بعد كده يظهر رسالة تحت روح للمكان ده ( 262.118 )


ده شكل الوحش 


وده التوكن 


هترجع تاني للراجل 



ديت رسالة بيقولك المكان الي في الوحوش الي انتا هتموتها 


لو مش عارف توصل للمكان دوس علي go on 


ده شكل الوحش الي هتموتو 
ملحوظة :: الوحش ده بارد شوية يعني أعد موت فيهم حبه علشان يجيلك التوكن 



وده شكله 


لما يجيلك التوكن أرجع تاني للراجل 


هيقولك روح للمكان ده 


لاحظ الخريطة " أضرب في الوحوش دي 


لاغيت ما يجيلك الرسالة دي 


هتروح للمكان الي فيه الرسالة هتلاقي الوحش ده أقتلو 


وده شكل التوكن 


هتروح للراجل تاني 


هيقولك روح للمكان ده 


وأقتلي 10 وحوش من ده  


وده شكل التوكن 


روح للراجل تاني 


هيقولك روح للمكان ده  


أقتلو الوحوش دي 


وده شكل التوكن 


أرجع تاني للراجل  هنا هيحولك للوحش أخضر 



وده شكلو 

دوس go on هيوديك للراجل أبيض سوري ملحقتش أصورو


وده شكل أخر توكن 


المهم هتكلم الراجل الابيض هيدخلك الارض 

ملحوظة : لازم تكلم الراجل الابيض وانتا متحول للوحش 

ده شكل الارض الي انتا هتروحها 


كلم الراجل ده أول وحده في أول وحده 



بعد ما تكلمو هنط علي الدوائر دي بالترتيب زي كده 






وده شكل أخر دورية 


كلم الراجل تاني 



هيخرجج بره عند الراجل الابيض 


هترجع تاني للراجل ده هتكلمه 




كده هتروح تستلم السلسلة السوبر 
زي كده 



ودوة شكل الهديه في الاول بعد ما تدوس عليها  هيطلع أكس بوشن و  السلسلة 



أي سؤال حول الموضوع ف لا تتردد 

شارك الموضوع معه أصدقائك

هناك 71 تعليقًا:

شكراااااااااااااااااااااااا :-bd

العفو ياحبي نورت الموضوع ياريس :D

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

العفو ياحبي نورت الموضوع ياريس

يا كبير انا وصلت لاخر خطوة وماجليش الدواير اللي في الاخر

تابع الشرح كويس بعد ما تروح عند أخر مرحلة والوقت يخلص دوس علي الراجل أول وحده في أول واحده و نط علي الدواير صح وبالترتيب زي ما معمول لان لو نطية غلط هيبقا تستنا دقيقة علشان تعيد تاني : نط زي ما انا عامل كدة وبسرعه هتلاقيه جاتلك

انا عملت المهمه لحد بيت الدوامات ولكن الاميل هنج وخرج ولما فتحته تانى لقيت نفسى فى مدينة البيرد وكل ماجى اكمل المهمه عشان اوضل تانى لبيت الدوامات معرفش بيقولى سورى اعمل ايه ممكن الرد بسرعه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
_
أهلاا ومرحبا بك عزيزي الزائر : انتا هترجع تجيب التوكن تاني من وحوش : senior bandits وبعد كدة هترجع للراجل تاني وكمل المهمة عادي ورد عليا تاني قول عملت أيه

انته راجل برنس

نورت الموضوع ياريس -bd

لوسمحت انا عملت كل حاجه وجيت على الراجل الاخضر الوقت خلاص اعمل ايه >_<

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
_
أهلاا ومرحبا بك عزيزي الزائر : انتا هترجع تجيب التوكن تاني من وحوش : senior bandits وبعد كدة هترجع للراجل تاني وكمل المهمة عادي ورد عليا تاني قول عملت أيه

انا مش بيظهر عندي الدواير اللي اقف عليها ليه يا كبير والنبي قولي لما تشوفها اخر خطوه مش بتظهر عندي الدواير وانا جوه :(

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
__
شغل اللعبة علي العادي متشغلهاش علي البوكر لان غالبا المشكلة بتبقا ديت

اخر دورايه مش راديه تظهر عندي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
_
دوس علي الراجل تاني ثم عيد الدواير بالترتيب و نط عليهم بسرعة

السلام عليكم انا تروجن ليفل ١١٠ وكل ما اطلب المهمه من اول شخص مش بايدهالي اعمل ايه ارجو الرد

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
__
أخي الكريم أحمد مرحبا بك : أولاا لازم يكون عندك مكان لمهمة السلسلة علشان تقدر تكلم أمسح حبت مهمات من كلمة quest و أخرج من 3 مهمات أو فضي مكان هتلاقي الكلمة دي جنب كلمة الايتم او الشطنة دوس عليها هتلاقي في مهمات كتير أختار أي مهمة منهم بعد كدة دوس كلمة quit خروج من المهمات ودوس yes يعني موافق علي خروجج للمهمة الي انتا أخترتها وبعد كدة جرب أستلم المهمة تاني
__
و أرجع قولنا حضرتك عملت أيه

تسلم حبيبي تم ممكن طلب بعد اذنك حسابك بالفيس

حسابي علي الفيس بوك :: هنا ::

السلام عليك
اخي الكريم انا عملت المهمه وي انا في اخر خطوه الاميل هنج وي التوكن اختفي وي مش عارف اجيبوه ارجو الرد

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
_
مرحبا بك عزيزي الزائر انتا هتروح عند أخر وحش للتوكن ألي هما : senior bandits وكمل المهمة عادي

انا عنديش مشكله اقف علي الخمس دومات وميرداش ليه

كلم الراجل الاول وبعد كدا نط علي الدومات بالترتيب علي طول يعني أحفظ ترتيبهم بعد كدا نط عليهم علي طول

يا جماعه الدوير نطو على كل الدوير لغيت لم تيجلكو مش بترتيب

ف مهمات ذى البس السوبر لفل 57 ف السلسله والخوذه والخاتم سوبر برضو منين وفين ياريت حت لو عارف يقول وشكر على المجهود الرائع

المفروض فى اخر مرحلة تنطو على الدواير بالترتيب فى 10 ثوانى اكتر من 10 ثوانى هتعيد

طب انا عمل اموت في الوحش ولا اي حاجة جت

ياريس عيد بس لاغيت التوكن الي فوق الي هوة وحوش senior bandits ألي متعلم عليهم بالدايرة الخضرة شوف أسمهم هتلاقي الوحوش أقتلهم هتلاقي التوكن متقتلش العادين الي هما في الأول خالص لا أقتل عند أخر توكن مش أول توكن

بص انا عاوز اعمل موضوع زيك كده اعملو ازاي

انا عوز ازاي اعرف اعمل موقع

الاول ده مدونة ألكترونية دي من شركة بلوجر انا عامل موضوع لكيفية عمل مدونة : أضغط للذهاب للموضوع

شكرااااااااااااااا بجد انتو احسن موقع انا شفتو

الف شكر علي التقيم الي أكثر من رائع ألف شكر ياريس علي التقيم :-bd :ng

انا التوكن اختفا عشان النت هنج وفتحته تاني ورجعت اقتل الوحوش عشان اخد التوكن واعت كتير اقتل في الوحوش seniorbandit ومظهرش حاجه

دوس علي الراجل تاني وعيد عند أخر توكن seniorbandit في وحش بيطلع لما بتقتلهم أقتلو و خد التوكن

انا بعمل كل حاجه صح بلقي الشخصيه عليها سم ويقلي عيد تاني

يا رياسة نط علي الدواير بالترتيب وبسرعة لان لو نطية علي دايرة غلط هتلاقي السم جالك

العفو ياريس نورت الموضوع ^_^ :-bd

انا النت فصل وانا جوة وى كل مااجى اكلم الرجل يقولى sore

دوس علي الراجل تاني وعيد عند أخر توكن seniorbandit في وحش بيطلع لما بتقتلهم أقتلو و خد التوكن

انا دخلت وى كل ما باجى اعمل الخطوات بتاعت الدوير مش بعرف الدم بينقص وى مش لقى اخر واحدة الى هيا 6 مش عندى

ياريت الرد على طول

انا عمال اقتل الوحوش ولسه ما جاش حاجه

انا عامل المهمة دي كذة مرة ومفيهاش أي مشكلة راجع الشرح كويس

أحفظ الدواير بعد كدا نط عليهم بالترتيب الدم بينقص بيبقا نطية غلط أو ببتأخر في النظ علي الدواير

ف مشكله عندى مش عارف من ايه بنط ع الوراير كلها بس اخر دايرة دى مش بتظهرلى من ايه دة ؟؟ ارجو الرد

السلام عليكم
_
أحمد الدواير لو نطيت علي دايرة غلط بيقولك 60 ثانية فا بتالي خلي بالك نط علي الدواير بالترتيب هتلاقي الدايرة الأخيرة جات

تسلم يا ريس طول عمرك اشبحا

نورت الموضوع ياريس والف شكر علي تقيمك للموضوع :-bd :ng

يبرنس انا وصلت للتحول لي الوحش الاخضر ورحت للراجل الي لابس ابيض وبعد مادخلت جوه الاميل هنج وتوكن داع كده المهمه بظات ولا اعمل ايه

انتا هتضرب من عند أخر توكن الي الوحوش اسمها senior bandits أقتل الوحوش دي علشان يجيلك التوكن وكمل المهمة عادي

انا عامل اقتل فيه مفيش حاجه بتيجي

انا عامل اقتل فيه مفيش حاجه بتيجي

أخر مرحلة في قتل الوحوش روح ليها أفتح كويست بعد كدا شوف طالب أنهي وحش بس هوة الوحش أسمه senior bandits

هو بنفع الغي المهمه وعمله من الاول

أه ينفع لو ضابطه معاك أبدا من عند الراجل من الاول

لغته المهمه اختفت ومش عيز تتاخد ايه ده بقا

أول حاجة دوس علي الراجل الي في البيرد الي بتسلم عندو التوكن : لو مجتش اضرب في الوحوش الي فوق الي هيي عند أخر توكن senior bandits بيطلع وحش تاني أسمه غريب عن الاول أقتلو هيجبلك التوكن بعد كدا كمل المهمة عادي

والله انتا يارجولا شرحك حكايه والله انتا برنس بس ياريت تنزل باقي المهمهات السوبر بزات عشان انا ما بقتشي افهم من حد غيرك

والله انتا يارجولا شرحك حكايه والله انتا برنس بس ياريت تنزل باقي المهمهات السوبر بزات عشان انا ما بقتشي افهم من حد غيرك

نورت الموضوع والف شكر علي تقيمك بالنسبة لباقي المهمات العادية انا شارح الاساسيات بمعني الفانة والتور و مش فاضل غير مهمة اللبس ال 120 سكن حاضر لو لقيت وقت بأذن الله هشرح فيهم مهمة اللبس 120 سوبر أنتو طلبتكم أوامر :-bd

نورت الموضوع يا باشا

أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

تم حزف تعليقك كونه متعدي علي قوانين المدونة نرجو منك الرجوع الي صفحة وقراية القوانين الخاصة بالدونة : قانون عام

شرحك روعة يا محترم ❤️

نورت يا رايق ❤️


علق لكن حظر من قول :( ما يلفظ إلا لديه رقيب عتيد )
_
عزيزي الزائر لضمان عرض تعليقق لا تعرض أرقام هواتف أو روابط أعلانية أو صور أباحيه
_ ملحوظة : ضع المؤشر للأستخدام التعبيرات _
المسموح به هو عرض رابط مدونتك لتعرض المشكلة به أو رابط صورة للمشكلة
الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

أرشيف المدونة الإلكترونية