حدث الشنطة 1000 cps

المهمة النهردة مفجائة الجي ينزل مهمة الشنطة ألف كبس تعالي نشوف الشرح  شروط المهمة كل أميل له شانطة واحدة وكل ip له شنطة 




ممكن تستلم الجايز ب 


  1. الاميلات الجديدة 
  2. الاميلات القديمة 

هتروح لموقع ده لو هتعمل أميل جديد أول لما تدخل علي الموقع 



 دوس علي الكلمة دي


أمليئ البيانات


وبعد كدا أفتح اللعبة علي السيلفر الي انتا عايزو بعد كدا أرجع للموقع تاني بس دوس علي  الموقع هنا 


بعد كدا أكتب الاميل الياهو بتاعك  هيبعت كود للأميل الياهو 



بعد كدا روح للياهو ودور في الرسايل هتلاقي الرسالة بالشكل ده 


دوس علي الرابط علشان تعرف الكود 



بعد ما عرفنا الكود هنروح بعد كدا للموقع تاني الي فوق ده 


بس هندوس علي الكلمة دي 


هنا أول حاجة الكود بعد كدا الاميل القديم أو الجديد الي عملناه  بعد كدا الجروب الي في السيلفر وبعد كدا السليفر 

وأخر حاجة أكتب الكود الي في الصورة 


لو جالك الشنطة هيبقا بشكل ده 


لو أنتا  مستلمها قبل كدا هيجبلك الكلمة دي 


هتفتح الاميل تاني هدوس علي الصندوق الاحمر الصغير 




وده شكلو في الايتم 

ملحوظة ::في 2 كود هيبقا هدية  لليكسب  بس في شروط 
  1. يبقا معاك أميل جوجل 
  2. تشترك في المدونة 
  3. أشتراك في قناة علي اليوت يوب  #ashb7a.blog
  4. بأميلك أول 2 مشتركين هيخلصو الشروط هما الي هيكسبو  هايخدو الكود 
  5. التصويت هيخلص في خلال اربع تيام تحياتي للجميع وأتمنا انكم تكسبو في المسابقة
  6. وكل واحد يحط أميله الي علي الفيس ويقولي عمل ايه هراجع معاه الوقت والتاريخ
شارك الموضوع معه أصدقائك

هناك 42 تعليقًا:

فى المرحله التانيه كل اما اجى اكتب ايميل الياهو يجبلى Captcha incorrect, try again

الف شكر علي تقيمك قي الموضوع وانتا البرنس يا عبد الله :-bd

يا باشا علامة علي كلمة i"m not a ropbot هيجلك صورة أختار زيها وبعد كدا هيبقا علامة صح ودوس علي أنتر هيرسل الكود في الاميل الياهو ألي انتا كتبتو

انا عندي كل شروط الجائزة معاده

قناة اليوتيوب ممكن الرابط عشان الاشتراك

يا صاحبي أنا خلصت الشروط
ممكن الكود
ولا اقولك بالله عليك اعملي إيميل قرصان علي سيرفر لاين و هاتفي الشنطه عشان أنا والله العظيم ما عارف أعملها و غير كده معنديش جهاز ك

ده عبد اون حضرتك بس

ينفع في اميل جديد

حضرتك هو الكود بس ألي هرسلو ياريت حضرتك تسبلي الاميل ألي هرسلك في الكود وشكرا ليك

هو انا ممكن اعملها لاكتر من اكونت وازاى لو سمحت

والله العظيم انتا برنس وشروحاتك 100% وانا متابعك بقالي فتره ومواضيعك بجد اكتر من روعه وانا اشتركت معاك ويا رريت الكود تبقا باشا

الف مليون شكر ياريس علي تقيمك للموضوع فاضل بكرة بس أنشاء الله هيتم أعلان الكسبان ياريس أحب أطمنك مفيش مشتركين كتير بس أنشاء الله تبقا من ضمن الي كسب وده شرف لينا ألي حضرتك تتابع المدونة

لا كل أميل له ip يعني لو عندك لوتر ممكن ترستره وجيب أميل جديد ياهو وتبعت الكود عليه :: ملحوظة : كل أميل له شنطة واحدة بس فا الرسترا لو أنتا عندك أميل تاني عايز تديلو الشنطة

تمام يا كبير بس ازاي هاخد الكود تاني وانتا بتقول انا لكل اميل شنطه واحده يعني كود واحد :(

ايوة لو عندك أميل تاني بتعملو الشنطة بالكود الجديد يعني مش محتاج تغير الايبي هيبقا الكود هدية بس تعملها ل أميل تاني فهمت

هيا الصفحة مش راضية تفتح لية :]

صفحالايفنت مش عاوزة تفتح

بعد ازنك يا ريس انا اما بخش علشان اكتر الكود فى موقع اللعبه event.co.99.com/kingdomwar مش بيجيلى حاجه صفحه فضيه الرد السريييع يا ريس بعد ازنك

ياصاحبي كل مااجي افتح الموقع بتاع التسجيل مايفتحش وتظهرلي صفحة بيضا

ياصاحبي ارجو الرد سريعا الصفحة دي مش راضية تفتح عندي بتظهرلي صفحة بيضا http://event.co.99.com/kingdomwar/

الرابط الاول بتاع الايفنت مش عاوز يفتح ايه المشكلة

انا اشتركت فى القناة على اليوتيب والمدونة ودا اميلى الفيس https://www.facebook.com/mohsen.khaled.5

انا جبت الكود وكله بس لم بفتح الصفحه بتاعت الاستلام عشان اكتب الكود والاميل مش بتفتح ايه السبب

في ضغط علي الصفحة

هيتم الاعلان عن النتيجة النهردة ياريس الساعة 5 وأنشاء الله تكسب

في ضغط علي الصفحة

في ضغط علي الصفحة

في ضغط علي الصفحة

في ضغط علي الصفحة

في ضغط علي الصفحة

في ضغط علي الصفحة

هى الايفنت لسه شغال
ياريت تساعدنى انى اعمله

للأسف الجي أم قافلها انا كونت عامل جوايز وعامل حسابي ان هوة هتخلص يوم 1/نوفمبر بس الجي أم مش عارف ظروفه ايه قافلها قبل معادها
___
تم أغلاق الموضوع لان الايفنت خلص

بعد ازنك هو الحوار دة شغال دلوقتى

الايفند خلص من بدري

يسطي عايز الكود
انا مش رادي يبعت الرساله

انا عارف في أيفند جديد للشخصية الجديدة بس مش راضي يبعت الكود علي الاميل انا عامل الموضوع ده وحطه في الارشيف لما أحل المشكلة هبقا انشرو مع حل المشكلة وشكرا للتنويه

انا عايز بالصور ازاى اجيب الدىبى وانا سكند ليفل 70 او 100 او110

انشاء الله هعمل شرح قريب ليها

العفو أخي الكريم


علق لكن حظر من قول :( ما يلفظ إلا لديه رقيب عتيد )
_
عزيزي الزائر لضمان عرض تعليقق لا تعرض أرقام هواتف أو روابط أعلانية أو صور أباحيه
_ ملحوظة : ضع المؤشر للأستخدام التعبيرات _
المسموح به هو عرض رابط مدونتك لتعرض المشكلة به أو رابط صورة للمشكلة
الأبتساماتأخفاء الأبتسامات

أرشيف المدونة الإلكترونية